Zondag 20 November

20 november 2016 - Woonona, Australië

Woonona, vandaag een familie dag, Ingrid gaat met Leonie naar Wollongong om een optreden te zien van Jill Langendam (een dochter van Ed m'n andere neef) zij schijnt nogal goed te kunnen dansen en Leonie heeft een kaartje ook voor Ingrid. Ed komt naar Woonona, die gaat naar de avonduitvoering, dus kunnen wij nog eerst bijpraten.

Na het ontbijt gaat ieder op pad, Leonie's moeder gaat ook met hen mee en Maurice en ik gaan een lekker stukje rijden in zijn Porsche. Mooi weer dus dak helemaal open en rijden maar, na het tanken rijden we door Wollongong om daar opgehouden te worden door een konvooi van  vrachtwagens die een rit maken voor een of ander goed doel. Daarna gaat het richting de Grand Pacific Drive dit is een weg die Sydney met Wollongong verbindt en helemaal langs de kust en door een National Park loopt. Onderdeel hiervan is the Sea Cliff Bridge een offshore viaduct die 2 plaatsen met elkaar verbindt als onderdeel van de route en met mooie uitzichten over de Pacific Ocean.Helaas belt Ed dat hij vroeger in Woonona zal zijn dan gepland en na een rondje om het huis van Cara in Stanwell Park rijden wij weer terug.

Bij terugkomst is hij idd al aanwezig en hebben wij alle tijd om bij te praten tot de dames weer terugkomen. Toen deze eenmaal weer terug waren in gezelschap van Kate (Ed's vrouw) en Jenelle volgen al snel de kinderen met aanhang en kleinkinderen van Maurice & Leonie en bleef het nog lang onrustig en gezellig in Woonona.