Woensdag 9 November

9 november 2016 - Hobart, Australië

Strahan, vroeg op want we zouden de buren (Bikers) ook naar de boot brengen! Uiteindelijk waren wij zelf om 8.45 in het dorp voor de cruise. Het was een cruise met een lunch dus wij zouden pas om 15.00 uur weer terugkomen. Het weer was ons gunstig gezind, droog en naderhand kwam ook de zon nog! We konden dus heerlijk aan dek zitten. Schitterende groene omgeving en de info kregen wij op een gezellige manier mee. Onderweg twee keer een stop gemaakt, eentje op Sarah's Island. Dit was een voormalig eiland voor gevangenen en de rondleiding die wij daar kregen werd op een smeuïge manier verteld. Ontzettend jammer dat ik er qua taal niet alles van mee kreeg. Terug aan boord en onder het genot van een wijntje weer heerlijk bovendeks kunnen zitten.
Terug in Strahan heeft Maurice eerst de buren weer even thuis gebracht en hebben wij naderhand nog een wandeling gemaakt naar de waterval. Mooie wandeling door de bush! Mooie natuur.
Daar in het dorp ook nog even flappen getapt en de de locale Pub een biertje, colaatje en een wijntje gescoord. Aangezien wij allen nog vol zaten van de lunch alleen even een broodje opgehaald voor het avondeten en je raadt het al de bottleshop ook nog even aangedaan.