Donderdag 3 november 2016 rondvaart Swan River

4 november 2016 - Perth, Australië

Buiten de deur ontbijten is voordeliger dan in het hotel, dus zijn we deze keer bij Miss Maud gaan ontbijten. Dat is een tentje met Zweedse roots. Ziet er leuk uit en het was goed! Daarna naar de haven gelopen want we wilden een rondvaart doen op de Swan River. Helaas ging deze boottocht weer richting Freemantle en aangezien wij daar gisteren al waren geweest zijn we op de boot blijven zitten en dus gelijk weer terug gevaren. Al met al wel een lekker tochtje geweest zo in het zonnetje op het water. Maar om nu te zeggen het was spectaculair NEE. maar in ieder geval heeft Joop een lekker kleurtje opgedaan.  We hadden van de prive-chauffeur gehoord dat er een casino is met een foodcourt wat erg goed zou zijn. We hebben geprobeerd dit te vinden maar dat is dus niet gelukt  Even in het hotel bijgekomen en wat gedronken en weer op pad voor het scoren van het avondmaal . Leuke stek gevonden bij Bohème, maar wat hebben we daar 's nachts een dorst van gehad!

1. Ellen:
    4 november 2016
    Jammer dat het niet gelukt is wat te winnen in het Casino, volgende keer beter. Wij zitten wel goed, want hadden wéér prijs in de postcodeloterij. Deze keer voor 12,50 aan boodschappen bij AH. Groetjes
  2. Ingrid:
    Toch niet verkeerd Ellen Trijselaar
  3. Ellen:
    4 november 2016
    Nee zeker niet, want vorige week al een mooie doos met koekjes !
  4. Imelda:
    4 november 2016
    Ach je bent lekker bezig.
  5. Ellie:
    5 november 2016
    Even op een bootje genieten van het uitzicht is ook niet verkeerd, toch?