Dinsdag 1 november 2016

1 november 2016 - Perth, Australië

Zo deze ochtend uitgerust wakker geworden. Het werd tijd om alle apparaten weer eens op te laden. Waar zijn de verloopstekkers? Heb ze toch zekeri ingepakt. We hadden zelf van die dingen, Imelda kwam ze ook nog terugbrengen en van Ilse's ouders mochten wij ze ook nog lenen. Maar zoveel van die dingen in huis en er is er niet één in de koffer terecht gekomen  (Terwijl ik toch zeker weet dat ik ze er in gedaan heb☺️).                                                                                                                      Dat werd dus onze missie voor vandaag : een verloopstekker kopen. Na ons buiten de deur ontbijtje  zijn we met de gratis red cat bus naar het centrum gereden. Alles op ons gemak bekeken, aan de haven geweest, de Belltower bekeken en natuurlijk ook nog even geshopt. Missie gelaagd dus nu kunnen we alles weer opladen!.            Op heel veel plekken heb je hier in Perth gratis WiFi, dus konden we nog even contact leggen met familie. Annelies instructie gegeven om ma haar mail te laten openen zodat zij ons ook beetje kan volgen en nog ge face-timed met Isabel want dat wilde ze nog zo graag. Leuke straatjes in Perth en deze dagen is er een tentoonstelling van koeien waarvan wij een antal op de foto hebben vastgelegd. Met de gratis cat bus weer terug naar ons hotel, apparatuur opgeladen en  of even het zwembad op het dak bezocht. Niet gezwommen want t was al weer wat later en wat frisjes daarboven. Maar we gaan  er zeker nog een keertje gebruik van maken!                                                  's Avonds Naar het centrum gelopen op zoek naar een restaurantje en uiteindelijk bij Jamies Italian  terecht gekomen. Heerlijk gegeten en we werden bediend door een Hollandse jongen die tijdelijk in Australië werkt. Hij komt uit Hillegersberg, wat een kleine wereld toch weer!

1. Ellie:
    1 november 2016
    Jongens wat is dit leuk! Zo kan iedereen een beetje met jullie meereizen, super toch!
    Genieten jullie maar fijn!
  2. Wilma:
    1 november 2016
    Hey ...wat super leuk weer om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien...enne idd wel een erg klein bakkie leut. Zoals El al zegt we reizen met jullie mee...have fun
    liefs Wil
  3. Imelda:
    1 november 2016
    Leuk! Isabel was blij jullie nog gezien en gesproken te hebben. Laurie zei (werd net wakker) heeft oma gebeld? Zeg ja met Isabel, mag jij de volgende keer bellen. Nee hoeft niet hoor

Geniet er lekker van.