Onderweg naar Perth

31 oktober 2016 - Perth, Australië

We hadden wel een beetje snel afscheid genomen van de familie, maar dat bleek achteraf maar goed ook! Bij de douane duurde het erg lang, hebben ons zelfs geen tijd gegund om op ons gemak even te winkelen. Alleen tijd voor een sanitaire stop en wat wat te drinken halen. Het boarden ging snel en wij hadden goeie zitplaatsen. Niemand achter ons alleen één persoon naast ons. Dat was al fijn. Al vrij snel kregen wij al een maaltijd aangeboden. Het eten aan boord was goed. Filmpje gekeken en muziek geluisterd. Joop heeft nog wel wat kunnen slapen maar ik niet. Tussenstop in Doha. Daar hebben we ook alleen maar even een bak koffie gehaald en lenzen uitgedaan in de hoop dat ik nu wel even zou kunnen slapen. Maar voordat je ingedommeld bent staan ze al weer met eten klaar!  Dat is echt goed geregeld bij Qatar. De aankomst in Perth was rond 18,30 maar eer dat we weer door de douane waren was het inmiddels donker buiten. Wij werden opgehaald door een prive-chauffeur die keurig met een bordje stond te wachten en die heeft ons uiteraard naar het Mercure hotel gebracht. Mooie ruime kamer en lekkere bedden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade