Zondag 6 November

6 november 2016 - Hobart, Australië

Perth, onze laatste dag hier. Wij zijn helemaal naar King's Garden gelopen, een aardige tippel van ongeveer 12 km. Het was een mooi park, zonnig weer en veel mensen in het park die hun hele hebben en houwen er naar toe sjouwen voor picknick of buitendedeurfeestjes. Mooi uitzicht over Perth.
Veel lopen zoeken omdat de bewegwijzering nou niet echt duidelijk was, maar enfin we hebben toch gevonden wat we zochten.
Toen we het allemaal wel weer gezien hadden, zijn we teruggelopen naar de haven, daar nog even uitgerust en toen teruggelopen naar het hotel. Uitgerust en de nodige FB en sms dingen gedaan en 's avonds om de hoek gegeten bij de Travel Lodge restaurant gegeten, niet de vlotste bediening maar wel goed en het eten was lekker en weer even wat anders! Terug in het hotel nog even een koffie genomen en op de kamer de koffers ingepakt omdat wij de volgende ochtend om 3 uur opgehaald zouden worden door een prive chauffeur die ons naar het vliegveld op brengen voor het tweede gedeelte van onze reis.